Velkommen - læs, kig og lad dig inspirere

Du er hermed velkommen til at kigge rundt i min blog, og lade dig inspirere af mine oplevelser og ting jeg oplever. Det kunne være lysten kom til selv at opleve?



mandag den 7. februar 2011

Kirken d. 6/2- 11

Vi var i kirke! Der er ingen ord der kan beskrive denne gudstjeneste godt nok. Kan starte med t sig at vores danske kirker og gudstjeneste ser virkelig sølle ud i forhold til. Jeg glæder mig allerede til det bliver søndag igen!
Where to begin?
Først er der jo alle de farvestrålende kjoler og kjortler, de pragtfulde ”hatte”, som kvinderne for deres tørklæder til at lige.
Vi sad alle bagerst i kirken og fik derfor et rigtig et rigtig godt overblik over det hele.  Det var storslået! De sang, spillede på trommer, dansede og var så i live i alt der foregik.
Der var ingen der sad og døsede og ventede på det hele skulle komme til en slutning.
Nej nej, de sang, dansede og bad med hele deres sjæl – det var en meget rørende oplevelse.
Blev ved med at tænke på det var så synd for jer derhjemme, at i ikke får lov til at opleve det samme!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar