Velkommen - læs, kig og lad dig inspirere

Du er hermed velkommen til at kigge rundt i min blog, og lade dig inspirere af mine oplevelser og ting jeg oplever. Det kunne være lysten kom til selv at opleve?



mandag den 7. februar 2011

Dyrene 5/2 -11

Det bliver lettere at sove om aftenen og jeg sover faktisk godtJ - vi har rigtig gode senge.
Glemte helt at fortælle om alle de dejlige dyr de har hernede.
Firbenene er en sikker vinder!
De er super meget ikke velkomne alt for tæt på mig!!
I går da vi var ude i landsbyen, lånte jeg et toilet (et blikskur med et hul i jorden).
Da jeg åbnede døren løb alle de der firben i alle retninger.
Afrikanerne tæt på grinte af mig (syntes det var sjov jeg skreg).
Da de derefter hørte hvorfor, var de ved a gå til af grin, som havde det bare været en lille edderkop.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar